PiSkorz pisze:W PiS-ie trafiają się ludzie o niejasnej przeszłości ale są to wyjątki . Natomiast w tzw. opozycji totalnej jest to regułą . Nie bez powodu Platforma , Nowoczesna , Kodziarze i PSL z taką zawziętością bronią ubeckich emerytur .

Poproszę o 10 przykładów. Nie powinieneś mieć z tym problemów skoro to reguła.

Marketing polityczny

Tutaj ewentualnie możesz poprosić o odrobienie zadania domowego

Moderatorzy: Lolek00, Bilu1939, Marchewa, Moderator, Administrator, Super Moderator

domba
Radny gminny
Radny gminny

Marketing polityczny

Postautor: domba » 11 maja 2011, 09:17

Hej:) Mam serdeczną prośbę - możecie wypełnić krótka ankietę http://www.ankietka.pl/ankieta/61236/ma ... -2011.html ? Mam na imię Tomek, jestem studentem UWr, może wyjdzie coś ciekawego. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Nazgul
Moderator
Moderator

Postautor: Nazgul » 11 maja 2011, 11:11

Zadania domowe odrabiaj sobie gdzie indziej. a ankiety internetowe, leniu, mają zerową wartość naukową i statystyczną. Wnioski z nich są więc nic nie warte.
A poza tym uważam, że trzeba zakazać cyfr arabskich. ;)
"Rząd próbuje przekonać Wysoką Izbę, że konstytucja nie obowiązuje, posługując się sprostytuowanymi prawnikami" JKaczyński 2003 r.

domba
Radny gminny
Radny gminny

Postautor: domba » 11 maja 2011, 11:27

To nie jest zadanie domowe tylko dobrowolny projekt. Oprócz internetu (a linki umieszczam na bardzo różnorodnych forach kulturalnych, sportowych, różnych opcji politycznych) korzystam także z ankiet papierowych. Jako że projekt jest nadzorowany przez mojego wykładowcę, specjalistę w tym zakresie, nie uważam, że
ankiety internetowe, leniu, mają zerową wartość naukową
. Mam nadzieję, że wnioski będą naprawdę istotne i wskażą wiele problemów, jak i możliwe sposoby ich rozwiązania. Jeśli mogę jeszcze coś wyjaśnić, proszę dać znać! PS Napisałem tyle, że chyba rozwiałem też wątpliwości o swoim lenistwie :)

Awatar użytkownika
Bilu1939
Moderator
Moderator

Postautor: Bilu1939 » 11 maja 2011, 14:34