PiSkorz pisze:W PiS-ie trafiają się ludzie o niejasnej przeszłości ale są to wyjątki . Natomiast w tzw. opozycji totalnej jest to regułą . Nie bez powodu Platforma , Nowoczesna , Kodziarze i PSL z taką zawziętością bronią ubeckich emerytur .

Poproszę o 10 przykładów. Nie powinieneś mieć z tym problemów skoro to reguła.

Rzeczpospolita Polska 2014: słabe czy silne państwo

Tutaj ewentualnie możesz poprosić o odrobienie zadania domowego

Moderatorzy: Lolek00, Bilu1939, Marchewa, Moderator, Administrator, Super Moderator

dzejo
Stażysta
Stażysta

Rzeczpospolita Polska 2014: słabe czy silne państwo

Postautor: dzejo » 14 czerwca 2014, 18:38

Witam,

Mam napisać pracę na temat w temacie. Od razu mówię, że jestem laikiem i potrzebuję chociaż literatury aby móc się na czymś oprzeć w pisaniu.

Poniżej wkleję całą treść o czym miałaby być praca.

Problem badawczy: III Rzeczpospolita Polska Anno Domini 2014 – słabe czy silne państwo?

Celem pisemnej analizy jest postawienie i uzasadnienie tezy mówiącej o słabości/sile państwa jakim jest Rzeczpospolitej Polska biorąc pod uwagę doświadczenia ćwierćwiecza jej istnienia. Słabość/siłę państwa należy rozumieć za Martinem Painterem i Jonem Pierre jako niską/wysoką zdolność planowania i realizowania polityk publicznych (przygotowywanie i formułowanie polityki, potencjał strategiczny i administracyjny, wdrażanie polityki, kontrolowanie jej wdrażania itp.). Zasadniczo idzie zatem o zdolność określania priorytetów państwa, programowania polityki (w znaczeniu policy) i jej wdrażania w życie. W skrócie praca powinna mieć zatem strukturę: postawienie tezy (III RP jest państwem słabym/silnym ponieważ…..), argumentacja na rzecz uzasadnienia postawionej tezy badawczej, wnioski końcowe.

Proszę bardzo o jakąkolwiek pomoc:)

Pozdrawiam,
Andrzej

szyderca
Marszałek województwa
Marszałek województwa

Re: Rzeczpospolita Polska 2014: słabe czy silne państwo

Postautor: szyderca » 16 czerwca 2014, 08:00

dzejo pisze:Witam,