PiSkorz pisze:W PiS-ie trafiają się ludzie o niejasnej przeszłości ale są to wyjątki . Natomiast w tzw. opozycji totalnej jest to regułą . Nie bez powodu Platforma , Nowoczesna , Kodziarze i PSL z taką zawziętością bronią ubeckich emerytur .

Poproszę o 10 przykładów. Nie powinieneś mieć z tym problemów skoro to reguła.

REALNE osiągnięcia rządu Donalda Tuska

Jak przebiegają podziały polityczne w naszym kraju? Jakie partie są na czasie? Polemika na temat programów, stanowisk i działań partii politycznych w Polsce

Moderatorzy: Lolek00, Bilu1939, Marchewa, Worek, Moderator, Administrator, Super Moderator

buntownik7
Stażysta
Stażysta

REALNE osiągnięcia rządu Donalda Tuska

Postautor: buntownik7 » 24 maja 2011, 10:17

Jestem z wykształcenia politologiem i chociażby z tego powodu staram się być obiektywny. Nie ukrywam, że posiadam własne (często krytyczne) poglądy chciałbym usłyszeć u schyłku 4-letniej kadencji tego rządu o jego powtarzam REALNYCH sukcesach.

W rozmowach z ludźmi, którzy uważają się za ekspertów w sprawach polityki, na moje pytanie, żeby wymienił parę sukcesów rządów PO-PSL przeważnie wymienia się:
-polepszenie relacji z Rosją ( hehe) :)
-cieplejsze stosunki z Niemcami
-"liczą się z nami w Europie" (hehe) :)
-"prywatyzacja, wolę trochę dopłacić, ale jeździć fajnymi pociągami" (hehe) :)
-dopalacze i walka z nimi
-"lepsze to niż PiS..."

oprócz tego często spotkałem się ze sprawami o charakterze lokalnym więc tego nie dodaję, bo to naturalne, że poseł z okręgu z którego został wybrany zawsze coś "ugra" dla powiatu czy gminy (przynajmniej powinien). Ale wracając do wcześniej wypisanych...

Ja na prawdę nie chcę już być uszczypliwy i mało pomysłowy, ale czy pierwsze trzy i ostatnie "osiągniecia" to nie są REALNE sukcesy.... Public relations???!