PiSkorz pisze:W PiS-ie trafiają się ludzie o niejasnej przeszłości ale są to wyjątki . Natomiast w tzw. opozycji totalnej jest to regułą . Nie bez powodu Platforma , Nowoczesna , Kodziarze i PSL z taką zawziętością bronią ubeckich emerytur .


Poproszę o 10 przykładów. Nie powinieneś mieć z tym problemów skoro to reguła.

Stan Jana Pawła II

Wszelkie tematy, które zostały zamknięte lub "straciły" ważność. Czasami warto zobaczyć, co się u nas działo...

Moderatorzy: Lolek00, Bilu1939, Marchewa, Worek, Moderator, Administrator, Super Moderator

Obywatel
Senator
Senator
Posty: 2257
Rejestracja: 17 września 2004, 19:59

Postautor: Obywatel » 02 kwietnia 2005, 14:55

Rozumiem ,ale nie jestem zaslepiony.
Mnie nie ruszaja takie "podniosle" chwile i pokazy.
Zanim echa tego przemina to Rydzyk klasnie w lapki i zawola "alleluja i do przodu ! I siac ,siac ! - nienawisc".

Ciekawe czy tak bedziecie swieci i madrzy "po" tym wszystkim.
Oby.


"Mnóstwo osób zagląda do znajdującej się w okalającym klasztor murze księgarni, by kupić ostatnią książkę Jana Pawła II "Pamięć i tożsamość". -Nie zrobiłam tego wcześniej, a dzisiaj musiałam kupić słowa Ojca Świętego; sam do nas nie może mówić, ale tu jest to, co chce nam przekazać - powiedziała nauczycielka z Częstochowy Iwona Orzeł. Stojący za nią mężczyzna kupił pięć egzemplarzy."

Oto prosty dowód-przyklad na to co pisze.
Istny szal.

Awatar użytkownika
baba Jaga
Starosta
Starosta
Posty: 759
Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:29
Lokalizacja: z bajki

Postautor: baba Jaga » 02 kwietnia 2005, 15:07

Obywatel pisze:Mnie nie ruszaja takie "podniosle" chwile i pokazy.
Zanim echa tego przemina to Rydzyk klasnie w lapki i zawola "alleluja i do przodu ! I siac ,siac ! - nienawisc".

Ciekawe czy tak bedziecie swieci i madrzy "po" tym wszystkim.
Oby.




No comments

freya
Radny gminny
Radny gminny
Posty: 64
Rejestracja: 14 października 2004, 22:11

Postautor: freya » 02 kwietnia 2005, 15:24

ale Obywatel ma racje... kazdy ma prawo do tego zeby umrzec w spokoju... a co robia media? na okraglo pokazuja, przypominaja, wlasciwie pochowali go za zycia... mowia juz o procedurze wyboru nowego papieza... On jednoczyl duzo wczesniej ale dopiero teraz wszyscy sobie o tym przypominaja...

Awatar użytkownika
Haszszu
Radny powiatowy
Radny powiatowy
Posty: 120
Rejestracja: 09 października 2004, 23:10
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Haszszu » 02 kwietnia 2005, 18:48

maxio pisze:Nawet Bush z żoną się modlą .


Powala z nóg. Już się zaczołem martwić. Żeby się przy okazji chipsem nie udławił. :evil5:

Awatar użytkownika
baba Jaga
Starosta
Starosta
Posty: 759
Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:29
Lokalizacja: z bajki

Postautor: baba Jaga » 02 kwietnia 2005, 18:59

Jesteś żałosny Haszszu ............. :roll: :cry:

Obywatel
Senator
Senator
Posty: 2257
Rejestracja: 17 września 2004, 19:59

Postautor: Obywatel » 02 kwietnia 2005, 19:33

No Haszczu to jest nas 2 zalosnych.
Kto jeszcze chce dostac znaczek "zalosnego" ?

A z tym Bushem to mnie tez wzruszylo ze NAWET ON,wprawdzie ceremonialnie z zona ale jednak,nawet.
On jes kims specjalnym ? Moze mi cos umknelo...?

freya
Radny gminny
Radny gminny
Posty: 64
Rejestracja: 14 października 2004, 22:11

Postautor: freya » 02 kwietnia 2005, 19:53

taaaak to jest bardzo zadziwiająceeeeee... NAWET WIELKI PAN BUSH! ciesze sie ze poswiecil te jakze cennych kilka minut swego czasu i pomodlil sie za zdrowie papieża... mógl robić coś innego, ważniejszego np. grać w golfa ;/

upsss czyzbym tez byla załosna?

Awatar użytkownika
maxio
Senator
Senator
Posty: 2736
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:03
Lokalizacja: Ogolnie swiat

Postautor: maxio » 02 kwietnia 2005, 20:22

czepiacie sie . Napisalem ze nawet Bush bo w przeciwienstwie do np Putina ktory sie wogole nie interesuje ten wykazał pewną solidarnosc z Papiezem-polakiem a przypomne ze ani jeden ani drugi katolikiem nie jest . Nie musiał nikt go o to ani nie prosił ani nawet nie oczekiwał . Jego inicjatywa. Szczerze mówiąc mnie troche zdziwił i dlatego napisalem .
To jest gest poprostu .
Bush czy wam sie podoba czy nie jest obecnie jednym z najpoteżniejszych ludzi na tej planecie (jak nie najpotężniejszym).
Nowy avatar ktory ma zadowolic wszystkich :)

Awatar użytkownika
baba Jaga
Starosta
Starosta
Posty: 759
Rejestracja: 21 sierpnia 2004, 19:29
Lokalizacja: z bajki

Postautor: baba Jaga » 02 kwietnia 2005, 20:30

Macie wspaniały powód do zabawy :cry: Podziękujcie Ojcu Świetemu, nie każdy umierając moze zrobić tyle dobrego :roll: Jak Wy sobie to wogóle wyobrażacie, umierać w samotności ? Każdy pomaga przekroczyć Mu ten próg, z nadzieją że może się uda, może jeszcze nie teraz, ale trzeba być Człowiekiem niekoniecznie Chrześcijaninem, zeby to zrozumieć :? owszem, jesteście .......... :roll: bardzo Wam współczuje

Awatar użytkownika
ksaw
Radny wojewódzki
Radny wojewódzki
Posty: 264
Rejestracja: 05 grudnia 2004, 21:25
Lokalizacja: Niepołomice
Kontaktowanie:

Postautor: ksaw » 02 kwietnia 2005, 20:31

Szukałem was, teraz wy przyszliście do mnie

Myśle że Papież cieszy się, że jest z Nim cały świat, niezależnie od wyznania, koloru skóry, czy czegoś innego. Zupełnie się nie zgadzam z tym, którzy upierają się, że nie powinno być tego całego zgiełku- gaśnie wielki, najwiekszy, człowiek, ojciec wszystkich Polaków, a my jako obywatele świata powinniśmy uczestniczyć w jego ostatniej drodze. Upatruje w tych dniach pewnego moralnego przełomu, wielu ludzi wróci do kościoła, a ci co w nim zawsze byli jeszcze mocniej utwierdzą się wierze. Nie bedzie tak jak pisze Obywatel, że ludzie zapomną pare dni PO, wierze w ludzi i chce wierzyć w to. Papież zawsze zostanie z nami...

Awatar użytkownika
maxio
Senator
Senator
Posty: 2736
Rejestracja: 04 listopada 2004, 23:03
Lokalizacja: Ogolnie swiat

Postautor: maxio » 02 kwietnia 2005, 20:32

To że takie wydarzenia to biznes to przeciez wiadomo nie od dzis . Pamietacie 11.9 ? Piosenki powstawaly , CNN NBC na okraglo nonstop program ze strefy 0 pokazywaly (przerywajac reklamami) , a gesty ? Jak oklaskiwanie wszystkich strazakow i policjantow w NYC ?
TO jest robione pod publike .

To co ja napisalem to jest moje podsumowanie jego pontyfikatu . To co dokonal nie zmieni fakt czy umrze dzis jutro za tydzien czy za 10 lat . To juz sie stalo i to dokonał . A to że teraz sie wiekszosc osob (w tym ja) obudzila się? TO wynika z psychologii czlowieka , dopiero jak coś tracisz to zaczynasz to doceniac .

Fakt pozostaje faktem , że JPII to wielki czlowiek i jemu cześc się nalezy . Ale z nas jakzwykle polactwo wychodzi pelnymi garsciami . Caly swiat oglada i podziwia go , jest czlowiekiem ktory jednoczyl ludzi na calym swiecie . Stacje takie jak NBC , CNN, CBS , BBC przerwaly programy zeby nadawac na zywo z Watykanu , CNN czy NBC wyslalo ludzi do Rzymu , Krakowa i Wadowic są prezentowane relacje naprzemian z tych 3 miejsc . To wskazuje ze jest to bardzo wazne wydarzenie dla calego swiata i miliony osob chca wiedziec co sie dzieje z papiezem .

Miliony ludzi docenilo go i jego zaslugi , a wy jedynie co mozecie wypowiedziec na forum ogolnodsotepnym to ze zalosny jestem .
Szkoda slow .
Nowy avatar ktory ma zadowolic wszystkich :)

Obywatel
Senator
Senator
Posty: 2257
Rejestracja: 17 września 2004, 19:59

Postautor: Obywatel » 02 kwietnia 2005, 20:36

maxio

Nikt sie ciebie nie czepia,czepiamy sie Busha,zaklamanego faceta ktory i pomodli sie w swietle jupiterow za papieza i wysle bomby w przerwie miedzy zaliczeniami kolejnych dolkow.
Dla niego wszystko co moze przyniesc choc 1 punkt % poparcia spolecznego sie liczy,zeby mial nawet pocalowac slonia w tylek to zrobi to.
Bush nie jest najpotezniejszym ludziem na tej planecie,chyba ze zostal cesarzem swiata,dlatego pytalem czy mi cos umknelo 8)
Oczywiscie nei zamierzam komkolwiek zaklucac wiary w to ze jest najpotezniejszym, kazdy ma jakiegos "boga". :wink:

Obywatel
Senator
Senator
Posty: 2257
Rejestracja: 17 września 2004, 19:59

Postautor: Obywatel » 02 kwietnia 2005, 20:40

A chcialbym tu przypomniec na marginesie ze tysiace ludzi umiera z powodu glodu chociazby.
Juz widze te modlace sie tlumy za ich dusze i cagle relacje,wspomnienia,wywiady...
To tak na marginesie w przerwie uniesienia. 8)

Łukasz Naczas
Starosta
Starosta
Posty: 891
Rejestracja: 17 sierpnia 2004, 19:49
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA

Postautor: Łukasz Naczas » 02 kwietnia 2005, 20:41

Prośba od Administratora!!!
Panie i Panowie - proszę zachowajcie powagę sytuacji! Nie czas na waśnie i tą niepotrzebną dyskusję "udowadniającą". Mamy to codziennie. Dziś apeluję do Was Szanowni Użytkownicy o wyciszenie - właśnie takie wyciszenie wewnętrzne.

Dziękuję za zrozumienie!
**************************************
*http://www.wipi.pl - studio dźwiękowe, fotograficzne, filmowe i reklamowe **************************************

Obywatel
Senator
Senator
Posty: 2257
Rejestracja: 17 września 2004, 19:59

Postautor: Obywatel » 02 kwietnia 2005, 20:46

Czyli co,nikt ma nie pisac czy pisac tylko teksty "stylowe"?
O jakie wyciszenie chodzi? przepraszam ale ja jestem "zalosny" wiec nie wiem.


Wróć do „Tematy zapomniane...”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości