PiSkorz pisze:W PiS-ie trafiają się ludzie o niejasnej przeszłości ale są to wyjątki . Natomiast w tzw. opozycji totalnej jest to regułą . Nie bez powodu Platforma , Nowoczesna , Kodziarze i PSL z taką zawziętością bronią ubeckich emerytur .


Poproszę o 10 przykładów. Nie powinieneś mieć z tym problemów skoro to reguła.

Radio "Hobby"

Dyskusje na temat radiofonii w Polsce i nie tylko... Nowości, wywiady, programy. Oceńmy rozgłośnie i technikę radiową

Moderatorzy: Lolek00, Bilu1939, Marchewa, Worek, Moderator, Administrator, Super Moderator

Awatar użytkownika
Worek
Administrator
Administrator
Posty: 17356
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 09:37
Lokalizacja: Tannenberg

Radio "Hobby"

Postautor: Worek » 21 listopada 2015, 08:14

No i sprzedajne łajzy się doigrały. Nie dziwię się "Pawełkowi Debilkowi", że się sprzedał ruskim ale firmował ten biznes Artur Zawisza, co pokazuje kto finansuje nasze "narodowe" łapserdaki.

KRRiT odebrała koncesję radiu nadającemu audycję "Radio Sputnik"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji odebrała koncesję "Radiu Hobby", za bezprawne odsprzedanie części swojego pasma radiu "Głos Rosji", które za tym pośrednictwem nadawała audycję "Radio Sputnik" - powiedział wczoraj Witold Graboś z KRRiT.
Chodzi o audycję "Radio Sputnik", nadawaną przez "Radio Hobby" z Legionowa, codziennie w godzinach od 21 do 22. KRRiT stwierdziła, że radio nie tworzyło i nie zestawiało programu audycji samodzielnie, lecz powierzyła to podmiotowi trzeciemu (rosyjskiemu radiu "Głos Rosji" - red.), który nie był do tego uprawniony. Zdaniem Krajowej Rady, naruszona została w tym przypadku zasada samodzielności, w myśl której nadawca sam kształtuje swój program i ponosi odpowiedzialność za jego treść.

- Problem ma znaczenie kardynalne, ponieważ w Polsce nie ma możliwości odsprzedania czy odstąpienia zarezerwowanej częstotliwości, jak np. w USA. W przypadku "Radia Hobby" doszło do rzeczy niedopuszczalnej, ponieważ koncesjonariusz odsprzedał pasmo innemu podmiotowi, co oznacza, że program w odsprzedanym paśmie nie podlega koncesji i jest pozbawiony nadzoru Krajowej Rady. Było dużo czasu, aby koncesjonariusz zmienił ten stan rzeczy, ale nie można było tego odwlekać w nieskończoność i podjąć drastyczną decyzję, z której się nie cieszę - powiedział Graboś.

Jak dodał, nadawca nie został nagle postawiony pod ścianą, ponieważ postępowanie przeciwko niemu toczyło się od 1 lipca, a KRRiT stwarzała możliwości zmiany tej sytuacji. Podkreślił też, że polskie prawo nie daje możliwości "łagodniejszego rozwiązania tej sprawy", np. poprzez karę finansową. - Poza tym, nie zmieniłoby to istoty sprawy. Nadal byłby emitowany program, który w odsprzedanej części był bezprawny - podkreślił Graboś.

Zaprzeczył jednocześnie, jakoby odebranie koncesji było odpowiedzią na rzekomą rosyjską propagandę, obecną w audycji "Radio Sputnik". - Problem prokremlowskiej propagandy może istnieć, ale to nie to było podstawą decyzji. W tym przypadku nie opieraliśmy się na zarzutach naruszania polskiej racji stanu, jakie pojawiają się w publikacjach medialnych - zaznaczył Graboś.

Sprawy nie chciał komentować prezes "Radia Hobby" Tomasz Brzeziński. - Dowiaduję się o tym z mediów, nie znam treści uzasadnienia tej decyzji. Chcę poznać jej powody zanim cokolwiek skomentuję - tłumaczył Brzeziński.

Brzeziński w lipcu wyjaśniał, że nie ma złudzeń co do treści prezentowanej przez audycję "Głosu Rosji", które określił "obrzydliwą propagandą". Zaznaczał też, że nie ma możliwości zerwania umowy z rosyjskim nadawcą, zawartej przed trzema laty przez poprzedni zarząd radia.


źródło: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/krrit-od ... nik/5fst6t
"Poskrobcie z wierzchu konserwatystę a znajdziecie kogoś, kto przedkłada przeszłość nad jakąkolwiek przyszłość." - Frank Herbert

Awatar użytkownika
Adi
Premier
Premier
Posty: 9016
Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Adi » 21 listopada 2015, 09:34

"W mojej ocenie decyzja o umowie wynikała ze słabej kondycji finansowej radia. Zarząd chwytał się tego, co mógł – mówi Artur Zawisza, były mniejszościowy udziałowiec rozgłośni, a obecnie jeden z liderów Ruchu Narodowego. Dziś nie ma z Radiem Hobby już nic wspólnego."


"Szefem Hobby FM jest były działacz PO Piotr Fogler, poseł na sejm I kadencji. Przyznaje, że przejął radio wraz z umową z nadawcą Sputnika, za co radiostacja dostaje 25 tys. złotych miesięcznie – donosi „Rzeczpospolita”. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na razie nie interweniowała w sprawie Radia Sputnik. Cztery monitoringi z lat 2010–2013 nie stwierdziły naruszenia prawa."


http://www.pch24.pl/mowi-moskwa---radio ... z3s7218LV5

Jesteś jak ta tak zwana ruska propaganda ;)

Awatar użytkownika
Worek
Administrator
Administrator
Posty: 17356
Rejestracja: 17 grudnia 2009, 09:37
Lokalizacja: Tannenberg

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Worek » 21 listopada 2015, 11:01

Napisałem firmował. Rozumiesz co się do Ciebie pisze? Może dużymi literami? Może w innym kolorze? Co ty na to Adi? Pomóż mi jak mam pisać abyś w końcu rozumiał tekst pisany.

A Arturek z wąsem pożegnął się z radiem przed podpisaniem umowy czy już po? Jak to było Adi?
"Poskrobcie z wierzchu konserwatystę a znajdziecie kogoś, kto przedkłada przeszłość nad jakąkolwiek przyszłość." - Frank Herbert

Awatar użytkownika
Adi
Premier
Premier
Posty: 9016
Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Adi » 21 listopada 2015, 11:12

Generalniei jeśli już wypisujesz bzdury o finansowaniu narodowców przez ruskich, to bądź w tych bzdurach konksekwentny i przypisz także PO.

"Szefem Hobby FM jest były działacz PO Piotr Fogler, poseł na sejm I kadencji. Przyznaje, że przejął radio wraz z umową z nadawcą Sputnika, za co radiostacja dostaje 25 tys. złotych miesięcznie – donosi „Rzeczpospolita”

Awatar użytkownika
Nazgul
Moderator
Moderator
Posty: 26653
Rejestracja: 15 stycznia 2006, 15:39
Lokalizacja: Wrocław :)

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Nazgul » 21 listopada 2015, 11:15

no przejął od naszych narodowców co tą umowę podpisali. coś niejasnego?
A poza tym uważam, że trzeba zakazać cyfr arabskich. ;)
"Rząd próbuje przekonać Wysoką Izbę, że konstytucja nie obowiązuje, posługując się sprostytuowanymi prawnikami" JKaczyński 2003 r.

Awatar użytkownika
Adi
Premier
Premier
Posty: 9016
Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Adi » 21 listopada 2015, 11:16

No i sponsorowali go ruskie w zamian za puszczanie ruskiej propagandy. Wszystko jasne przecież.

Awatar użytkownika
Nazgul
Moderator
Moderator
Posty: 26653
Rejestracja: 15 stycznia 2006, 15:39
Lokalizacja: Wrocław :)

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Nazgul » 21 listopada 2015, 11:19

kto podpisał umowę z Sputnikiem?
A poza tym uważam, że trzeba zakazać cyfr arabskich. ;)
"Rząd próbuje przekonać Wysoką Izbę, że konstytucja nie obowiązuje, posługując się sprostytuowanymi prawnikami" JKaczyński 2003 r.

Awatar użytkownika
Adi
Premier
Premier
Posty: 9016
Rejestracja: 03 sierpnia 2012, 16:43
Lokalizacja: Wrocław

Re: Radio "Hobby"

Postautor: Adi » 21 listopada 2015, 12:08

A kto czerpał z niej profity?


Wróć do „Radio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości