This site is owned and third-party cookies.
If you continue with us, we understand that you accept our use of cookies.

Co nowego?

Biedronka wycofuje hitowy produkt? Klienci będą wściekli

O

OTOPRESS

Guest
Choć Biedronka od lat imponuje klientom atrakcyjnymi promocjami oraz dostępnością ciekawych produktów, to niektóre decyzje sieci wzbudzają kontrowersje. Czym tym razem portugalska spółka Jeronimo Martins podpadła klientom?

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
od lat postrzegana jest jako synonim polskości. Faktem jest jednak, że od połowy lat 90. popularna sieć dyskontów jest własnością portugalskiej spółki Jeronimo Martins. Dzięki wpływom iberyjskim w Biedronce regularnie pojawiają się egzotyczne, niedostępne w innych sklepach w Polsce produkty. Importowane są głównie z Hiszpanii i Portugalii właśnie.

Jednakże bogaty asortyment to nie jedyny aspekt przyciągający każdego miesiąca miliony Polaków. Biedronka słynie bowiem z atrakcyjnych, czasami wręcz niewiarygodnych promocji. Produkty przeceniane są nierzadko o grubo ponad 50 procent. Nic więc dziwnego, że Polacy pozostają lojalni marce spod znaku sympatycznego owada.

Biedronka wycofuje hitowy produkt?


Opłaca się tam robić przede wszystkim duże zakupy. Jeronimo Martins zadbało o to wprowadzając ciekawe programy lojalnościowe. Mowa głównie o karcie „Moja Biedronka”, a także naklejkach, które klienci ochoczo wymieniają na maskotki. Generalnie odbiór dyskontów Biedronki jest w kraju bardzo pozytywny. Jednakże Polacy nie lubią, gdy ich asortyment zmienia się „na minus”. Niestety tak może stać się w tym przypadku. O co chodzi?

Otóż większość hitowych produktów oferowanych przez Biedronkę cieszy się grupą stałych, lojalnych klientów, którzy nierzadko do sklepu przychodzą tylko po nie. Działem, który przyciąga mnóstwo takich ludzi bez wątpienia jest dział rybny. To tam pojawiają się różne odmiany owoców morza czy ryb poławianych na wodach całego globu.

Absolutnym hitem jest, a raczej był, stek z tuńczyka. Płat tej przepysznej ryby, najczęściej sprzedawany w opakowaniu o masie 300 gram, ostatnio nie pojawia się w lodówkach Biedronki. A jeśli już, to tylko w niektórych sklepach i to w niewielkich ilościach. Gdy kilka lat temu stek pojawił się w ofercie sieci, Polakom bardzo przypadł do gustu. Przez lata przecież zakup w Polsce tuńczyka w formie innej niż rozdrobniony, pakowany w puszki, był niemal niemożliwy. Mowa oczywiście o sprzedaży detalicznej.

Dlaczego Jeronimo Martins może wycofać produkt?


Jeżeli zatem sympatycy doskonałego mięsa z tuńczyka wybierali się w ostatnich tygodniach do dyskontów sieci Biedronka, by nabyć ulubiony przysmak, najczęściej srogo się rozczarowywali. Nie mamy jeszcze stanowiska Jeronimo Martins w tej sprawie. Faktem jest jednak, że klienci są pełni obaw, a nabycie tego produktu graniczy z cudem.

Przypomnijmy, że w 2015 r. inspekcja sanitarna podczas kontroli wykryła steki z rekina, które zawierały prawie dwukrotnie więcej rtęci niż pozwalają na to unijne normy. Niebezpieczne produkty rybne trafiły do sieci sklepów Biedronka. Wkrótce po tym produkt został całkowicie wycofany ze sklepów. Należy zaznaczyć, że również cieszył się gigantyczną popularnością.

  1. Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
  2. Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
  3. Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
  4. Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
Artykuł
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
pochodzi z serwisu
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
.

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
 

Do góry