This site is owned and third-party cookies.
If you continue with us, we understand that you accept our use of cookies.

Co nowego?

Klientka wściekła po obiedzie u Gessler. Ujawniła szokującą prawdę

O

OTOPRESS

Guest
Magda Gessler wyrobiła sobie na przestrzeni dekady taką renomę, że jej restauracje właściwie nie potrzebują już reklamy. Autorka kultowych „Kuchennych rewolucji” w TVN regularnie spija śmietankę. Zasłużenie, gdyż genialnie podbiła serca widzów swoim kulinarnym show.

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
, startując przed laty ze swoim programem, przełamała pewne tabu. Dowiedzieliśmy się rzeczy, których nikt dotychczas nie pokazał. Znaliśmy je jedynie z opowiadań. W 2010 roku Polska doznała niemałego szoku. W taki bowiem sposób nikt jeszcze nie pokazywał kulis pracy lokali gastronomicznych, w których wszyscy bywamy.

Każdy zna i prawie każdy lubi oglądać „Kuchenne rewolucje”. Dowodem tego jest gigantyczna oglądalność show Magdy Gessler. To imponujące, że w czwartkowe wieczory potrafi przyciągać przed ekrany miliony widzów. Dla TVN to prawdziwa żyła złota. Nic więc dziwnego, że Polacy – na wieść o tym, że Gessler prowadzi własne restauracje – ochoczo je odwiedzają.

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!


Bodaj najbardziej znaną restauracją, której właścicielką jest Magda Gessler, jest „U Fukiera”, usytuowana przy Rynku Starego Miasta w Warszawie. To właśnie tam najczęściej widzowie „Kuchennych rewolucji” wybierają się, by na własne oczy, a także kubki smakowe, przekonać się o jakości, jakiej od uczestników swojego show wymaga kontrowersyjna prowadząca.

Magda Gessler znów pod ostrzałem


Niestety, nie wszyscy klienci są zachwyceni. I o dziwo kontrowersji nie wzbudzają same ceny. Wszyscy raczej wiedzą, na co się piszą, wybierając się do ekskluzywnych, znanych w całym kraju lokali. Jednakże mało kto spodziewa się „haczyków”, jakie czekają na klientów w restauracji Magdy Gessler. Jedna z internautek opisała swoją wizytę i bynajmniej nie wyraziła opinii, która przysporzyłaby gwieździe TVN klientów.

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!


„Informacja o doliczanej opłacie „za serwis” zawsze jest gdzieś na marginesie, małym druczkiem. Nie chcę być skazana na konieczność doszukiwania się jej za każdym razem, gdy wchodzę do nowej knajpy. Spodziewam się takich cen, jakie podane są przy daniach w menu. Jeśli restauratorowi brakuje kasy na wynagrodzenie dla obsługi, niech podniesie ceny potraw o 10% a nie oszukuje klienta. Bo dla mnie to jest zwykłe oszustwo” – napisała pod jednym z wątków w serwisie Segritta.pl oburzona klientka.

Autorka tej wyrazistej opinii zaznaczyła, że więcej nie odwiedzi restauracji, które swoim nazwiskiem firmuje Magda Gessler. Czytamy, że nie da się zaufać restauratorowi, który automatycznie dolicza rachunek, w dodatku niezbyt czytelnie informując o tym klienta.

źródło:
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!


Artykuł
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
pochodzi z serwisu
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
.

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
 

Do góry