This site is owned and third-party cookies.
If you continue with us, we understand that you accept our use of cookies.

Co nowego?

Zalando. Niemcy zaskakują najnowszym projektem!

I

Izabela Palion

Guest
Zalando, niemiecka firma wysyłkowa, działająca głownie przez internet. W Polsce pojawiła się w 2012 roku, 4 lata później po jej utworzeniu. Zyskała u nas równie dużą popularność jak w Niemczech oraz reszcie Europy. Firma wciąż wprowadza wiele nowości. Czym zaskoczyła tym razem.

Koncern w głównej mierze, zajmuje się sprzedażą markowych ubrań, w cenach nie koniecznie konkurencyjnych do ubrań sieciówek. Jednak liczne promocje, darmowa wysyłka wraz z ewentualnym zwrotem przyciągają klientów. Firma dzięki temu, daje klientom dużo swobody. Niedawno twórcy zaczęli stopniowo wprowadzać również swoje własne produkty do sprzedaży.

Zalando prócz sprzedaży odzieży, stara się dotrzeć do klienta w jeszcze inny sposób. Na stronie internetowej grupy Zalando, miłośnicy mody mogą znaleźć coś więcej niż oferty. Portal zawiera dodatkową zakładkę z najnowszymi trendami, inspiracjami czy zestawami, które można stworzyć z ubrań zakupionych na stronie. Co więcej, instnieje możliwość obserwowania swoich ulubionych kreatorów mody.

Spółka Zalando wciąż się rozwija, dzięki czemu stała się dużą konkurencją dla popularnych w Europie sieciówek jak H&M czy Reserved. Coraz więcej Polaków przekonuje się do usług strony. Warto dodać, iż firma jeszcze przed pojawieniem się w Polsce, osiągała rocznie obrót rzędu pół miliona euro. Obecnie zapewne, zarobki firmy są znacznie większe. Dlatego też tego roku Zalando zdecydowało się na tak śmiały i kosztowny projekt.

Co wymyślili twórcy Zalando?


Najnowszy projekt Zalando na pewno zaskoczył konsumentów. Jest dość odważny, a przy tym realizuje ważne w dzisiejszych czasach wartości, co z pewnością dodatkowo ociepli wizerunek marki. Projekt nosi nazwę Free to be jest to cykl kilkunastu reklam mających na celu zintegrowanie sympatyków mody i nie tylko.

Ekipa Zalando chciała przedstawić ludzi o skrajnie różnym wyglądzie. Czarnoskórych, białych, niskich i wysokich, chudych czy też tych z dodatkowymi kilogramami. Kampania opowiada historie konkretnych ludzi, których wymieniono z imienia i nazwiska. A celem reklamy jest zachęcanie społeczności do tworzenia własnych stylów i nie wstydzenia się tego. To jest odwaga!

ŹRÓDŁO:
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!


Artykuł
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
pochodzi z serwisu
Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
.

Please, Zaloguj or Rejestracja to view URLs content!
 

Do góry